Xogando coa auga

Esta entrada adícolla ós meus alumn@s de 1º de Bacharelato.

Con motivo do proxecto Comenius de Ciencias “A música da vida”, a comezos de curso e todavía cun rico “solete” de outono, saímos ó patio a probar diferentes sons coa auga dos que ao mesmo tempo poderían xurdir ritmos musicais. Foi unha sesión entretida e refrescante que deu lugar a moitas ideas, como por exemplo a proposta por Dani de probar todo aquelo directamente nunha piscina. E por suposto que a idea me encantou (faltaría máis) pero quizais sexa algo complicado de conseguir dadas os nosos recursos tan escasos e ó mellor o máis parecido a iso sería algo así…

… unha minipiscina feita cun neumático e un plástico! Que como idea de reciclaxe está moi ben pero creo que non cumpriría as expectativas primeiras, non credes?

En fin, que como mostra do que nos podería facer falta para cumprir ese soño de facer música e xogar coa auga, déixovos este vídeo tan refrescante que pode servir para seguirmos imaxinando… Á auga, patos!

6 Respostas to “Xogando coa auga”

  1. Belén Pereira Says:

    Me parece muy interesante la idea de experimentar con el agua para crear música. El vídeo es muy divertido, ver como trabajan totalmente coordinados y divirtiéndose a la vez es impresionante. Me gusto mucho su final, porque es, al igual que en la canción, la parte mas fuerte, divertida e impactante (en mi opinión) . Lo único que tengo que objetar sobre él es que me resulto un tanto monótono pasado el minuto pero mereció la pena. En cuanto a vuestro proyecto ojala podáis seguir entreteniéndoos haciendo música de esta forma tan original. Mucha suerte, un saludo

    • musog Says:

      Alégrame ver que fixeches un esforzo para mellorar a túa ortografía pero aínda hai uns erros no teu texto. Por que non os buscas e me envías as correccións a esta resposta? Sería xenial.
      En canto ó comentario, bastante ben!

  2. pedro lópez 3ºD Says:

    Me parece que se trata de unha coreografía bastante ensaida con unha banda sonora bastante rítmica.Ademais para o meu gusto queda xenial o ruído de fondo que se escoita cando esas persoas se tiran a auga máis a propia melodia.Creo que a este video favoréceo moito tamen o movemento dos chorros de auga que saen de esas pistolas.

    • musog Says:

      Un vídeo moi refrescante, convirás comigo!
      Gustaríame que releras o teu texto a ver se atopas uns erros ortográficos que cometes; ten coidado, é importante!

  3. Daiana Benitez Says:

    A miña primeira impresión sobre os ritmos musicais na agua, verdadeiramente impresionóume bastante, paréceme algo incríble e que pode impresionar a calquera fácilmente.
    O vídeo está moi ben preparado e cordinado, a verdade que a idea das pistolas de auga na piscina é fascinante! 🙂
    Moitas felicidades as persoas que contribuiron neste video.
    Un saúdo

  4. Ana 3ºA Says:

    Leer la introdución del video fue lo que me llamó la atención, ya que lo primero que me llevó a preguntarme fue,¿cómo pudieron hacer música con agua? El video me gustó mucho porque, además de ser un ejercicio vistoso, se nota que detrás de eso hay mucho tiempo de trabajo y coordinación entre los que realizan el ejercicio. Me parece una muy buena manera de realizar trabajo en equipo y una inovación sobre lo que podemos hacer con muchas de las cosas con las que vivimos, en este caso, música.

Deixar unha resposta

